STUDIO 111...

Λίγα λόγια για εμένα
...
Σύνδεσμοι


Ολυμπιακοί Αγώνες: Το νέο ερευνητικό εργαστήριο για την παγκόσμια ενημέρωση
878 αναγνώστες
Τρίτη, 8 Ιουλίου 2008
18:23

          022%20.gif       

Ολυμπιακοί Αγώνες: Το νέο ερευνητικό εργαστήριο για την παγκόσμια ενημέρωσηΤο NBC χρησιμοποιεί τους Ολυμπιακούς Αγώνες ως "ένα εργαστήριο έρευνας αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων" για να έχει μία αίσθηση σχετικά με το πως το κοινό χρησιμοποιεί τις διαφορετικές πλατφόρμες ενημέρωσης για να βιώσει τους Ολυμπιακούς αγώνες του Πεκίνου, που ξεκινάνε στις 8 Αυγούστου.

Εκτός ότι δίνεται μία καθαρότερη εικόνα στους διαφημιστές σχετικά με το πως οι καταναλωτές παρακολουθούν τους αγώνες, το NBC ελπίζει ότι η έρευνα του θα παρέχει μία περιεκτική εικόνα σχετικά με τα μέσα που χρησιμοποιεί ο κόσμος για να συμπληρώσει την τηλεθέαση τους. Π.χ. βίντεο, κινητά τηλέφωνα, κλπ.

Το NBC έχει σχεδιάσει 3,600 ώρες Ολυμπιακής αναμετάδοσης στο κύριο δίκτυο του μαζί με τα δίκτυα Telemundo, USA, Oxygen, MSNBC, CNBC και Bravo. Αυτό αντιστοιχεί σε 8 μέρες αναμετάδοσης ενσωματωμένες σε μία ημέρα.

Επιπλέον, η εταιρία σχεδιάζει να δημιουργήσει 2,200 ώρες από streaming video που θα είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα NBCOlympics.com. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να δουν video on demand μέσω των υπολογιστών τους μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.

Το NBC βασίζεται στο Nielsen Media Research για τη μέτρηση των ατόμων που παρακολουθούν τους Ολυμπιακούς αγώνες από την τηλεόραση στο σπίτι τους, αλλά δεν υπάρχει κάποιο εργαλείο που να συνενώνει όλα τα διαφορετικά είδη έκθεσης. Με τη βοήθεια εξωτερικών εταιριών και το δικό του ερευνητικό προσωπικό, το NBC χρησιμοποιεί περίπου 10 διαφορετικές μεθόδους για τη μέτρηση του κοινού τους.

Η NBC συνεργάζεται με την εταιρία Quantcast Corp. για να έχει αίσθηση σχετικά με το ποιος χρησιμοποιεί τη σελίδα NBCOlympics.com. Εκτός από το video streaming, προσφέρεται επίσης στους χρήστες υπολογιστών πακέτα με Ολυμπιακά δεδομένα, blogging ζωντανών γεγονότων και παιχνίδια. Το NBC επιθυμεί να γνωρίζει πόσοι χρήστες θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα NBCOlympics.com, ποιες σελίδες βλέπουν και πόσο χρόνο καταναλώνουν στον υπολογιστή.

Οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα για τον προγραμματισμό του site. Εάν ένα άθλημα πηγαίνει εξαιρετικά καλά με αιτήσεις σε για video on demand, το NBCOlympics.com μπορεί να το εμφανίσει στην αρχική του σελίδα.

Επίσης το NBC θα συνεργαστεί και με μία άλλη εταιρία, την Integrated Media Measurement Inc., η οποία θα μοιράσει ειδικά κινητά τηλέφωνα στους καταναλωτές και θα μετρήσει μέσω ενός ειδικού σήματος, πόσα άτομα εκτίθενται σε προγράμματα των Ολυμπιακών αγώνων όταν δεν είναι σπίτι τους.

Το NBC θα διεξάγει μία online δημοσκόπηση με 500 καταναλωτές καθημερινά, συνολικά 8,500 κατά τις 17 ημέρες των αγώνων, και θα τους ρωτάει λεπτομερείς ερωτήσεις σχετικά με το πόσοι χρησιμοποιούν διαφορετικές πλατφόρμες ενημέρωσης.

Στον παλιό κόσμο της ενημέρωσης, οι τηλεοπτικές εταιρίες δεν θέλανε αποδείξεις σχετικά με το αν οι καταναλωτές κάνανε οτιδήποτε άλλο εκτός από το να παρακολουθούνε το πρόγραμμα τους στην τηλεόραση. Σήμερα αυτό έχει αλλάξει. Η όλη ιδέα σήμερα επικεντρώνεται στο πως η εταιρία θα κερδίσει το ίδιο άτομα μέσα από διαφορετικές πλατφόρμες ενημέρωσης.

 

πηγη  kolonaki-press.com

Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Όσο Υπάρχει θάνατος.....ζήτω η αλητεία...

Μετοχές





 

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις