STUDIO 111...

Λίγα λόγια για εμένα
...
Σύνδεσμοι


*** Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ και η MIG !
888 αναγνώστες
Σάββατο, 4 Απριλίου 2009
08:40

 

022%20.gif                Ήρθαν απ΄ την Κρήτη ...;τα παιδιά του Ψηλορείτη        καλημερα μας !

article thumbnailΤρένο … ο Mr MIG

vgenopoulos_marfin«Ο Ανδρέας Βγενόπουλος και η MIG ετοιμάζονται να πάρουν τον ΟΣΕ»; «Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος θα ιδιωτικοποιηθεί γρήγορα και άμεσα»; Αυτά τα δύο ερωτήματα κυριαρχούν τις τελευταίες ημέρες εξαιτίας έντονης παραφιλολογίας η οποία έχει αναπτυχθεί σε στενούς και καλά πληροφορημένους κύκλους και η οποία αργά ή γρήγορα θα εξελιχθεί σε πολύ σοβαρή συζήτηση.

Κι, όμως,  η αλήθεια είναι ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος, μετά την Ολυμπιακή Αεροπορία είναι έτοιμος να συνεχίσει το μπαράζ των κινήσεών του, αυτή τη φορά στον ΟΣΕ. Δεν είναι ακόμη βέβαιο αν ο ίδιος θα καταφέρει μόνος του να κλείσει το deal για λογαριασμό της MIG. Ίσως χρειαστεί η συνδρομή και άλλων κεφαλαίων… και άλλων προσώπων. Το βέβαιο είναι ότι υπάρχει το προηγούμενο της Ολυμπιακής Αεροπορίας η οποία ιδιωτικοποιήθηκε «αναίμακτα». Άγνωστο, επίσης,  παραμένει αν ο Ανδρέας Βγενόπουλος θα καθυστερήσει, περιμένοντας την κυβέρνηση να απευθύνει έκκληση, όπως συνέβη στη περίπτωση του εθνικού αερομεταφορέα. Στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται ότι η κυβέρνηση θα εμφανιστεί πιο ώριμη. Στο παρασκήνιο οι δύο πλευρές φαίνεται ότι έχουν δουλέψει πιο προσεκτικά και θα αφήσουν τον χρόνο να ωριμάσει … την ιδέα.

Είναι τυχαία, όμως, η συγκυρία που αναπτύσσεται η παραφιλολογία; Μήπως η κυβέρνηση κινείται πιο γρήγορα, από ότι φαίνεται, πιεζόμενη από την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απελευθερώσει τους σιδηροδρόμους το 2010;;;

Backround

Τον Οκτώβριο του 2005 είχε πραγματοποιηθεί το Συμβούλιο των Υπουργών Μεταφορών στο Λουξεμβούργο. Οι συζητήσεις είχαν επικεντρώσει στην ανάπτυξη των διεθνών σιδηροδρομικών επιβατικών μεταφορών και στις διαπραγματεύσεις που είχαν ξεκινήσει ανάμεσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις ΗΠΑ για τον τομέα των αεροπορικών μεταφορών. Ο τότε υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης είχε υποστηρίξει την πρόταση για απελευθέρωση των μεταφορών το 2010. Οι εισηγήσεις στο πλαίσιο της επιτροπής ήταν ακριβώς αυτές. Η μοναδική ένσταση που είχε διατυπώσει τότε ο κ. Λιάπης περιορίζονταν σε ότι είχε να κάνει με τις ενδομεταφορές και το άνοιγμα στις διεθνείς μεταφορές. Με λίγα λόγια ο κ. Λιάπης, τότε, είχε προτείνει σταδιακή μετάβαση στον ελεύθερο ανταγωνισμό μέχρι το 2012. Όμως είχε υποστηρίξει το άνοιγμα των διεθνών επιβατικών μεταφορών το 2010. Τον περασμένο Αύγουστο ο σημερινός υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκης  χρησιμοποιώντας το σύνθημα "μία ευκαιρία για τον ΟΣΕ – Ένα μέλλον για τον ελληνικό σιδηρόδρομο". Οι στόχοι αφορούν στη μείωση των ελλειμμάτων του ΟΣΕ τα οποία αγγίζουν τα 7 δις ευρώ και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα φτάσουν τα 12,5 δις ευρώ μέχρι το τέλος του 2010. Αντικειμενικός σκοπός του σχεδίου εξυγίανσης  δεν ήταν άλλος από την τελική απελευθέρωση του ΟΣΕ και η είσοδος μεγάλων ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών επιχειρήσεων και μεγάλων Κεφαλαίων από το 2011 και μετά.

To deal
Καλά πληροφορημένοι κύκλοι αναφέρουν ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής είναι ήδη ενήμεροςkaramanlis για τις προθέσεις του Ανδρέα Βγενόπουλου. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το θέμα απασχόλησε τους δύο άνδρες κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνάντησής τους, ενώ κάποιοι άλλοι θεωρούν  ότι «είναι πολλά τα λεφτά για να υποστηρίξει μόνος του το εγχείρημα». Ο Ανδρέας Βγενόπουλος, όμως, φέρεται να είναι διατεθειμένος να προχωρήσει. Εξ’ άλλου με αφορμή την υπόθεση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ο ίδιος όπως υποστηρίζουν καλά πληροφορημένες πηγές, «θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το καλό κλίμα που επικρατεί στις σχέσεις του με την κυβέρνηση, όσο γίνεται πιο γρήγορα». Ταυτόχρονα η Ευρωπαϊκή Ένωση δείχνει να παρακολουθεί με ενδιαφέρον τον τομέα των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα, εκτός, βέβαια, από τα περιφερειακά αεροδρόμια. Έτσι εκτιμάται ότι οι πιέσεις που θα ασκηθούν θα είναι αντίστοιχες με εκείνες που ασκήθηκαν στην περίπτωση της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Το σίγουρο είναι ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος είναι διατεθειμένος να κάνει τα πάντα ώστε να μην αφήσει την ευκαιρία χαθεί. Το ερώτημα είναι: Μπορεί;

 

 

kolonaki-press.com

 

Το σχόλιό σας

Σχετικά με το blog
Όσο Υπάρχει θάνατος.....ζήτω η αλητεία...

Μετοχές





 

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις